اس ام اس مارکتینگ

معرفی اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ یک روش تبلیغاتی است که ما در این روش با ارسال پیامک به دنبال تبلیغ محصولات یا خدمات هستیم. تبلیغات پیامکی، بسیار کاربردی بوده و در بسیاری از کسب و کارها بکار گرفته می شود. اگر شما قصد ارسال پیامک های تبلیغاتی برای افراد بیشتری را دارید، توصیه می شود حتماً با کاربردها و ویژگی های سامانه پنل پیامک آشنا شوید.

اس ام اس مارکتینگ در بستر پنل های پیامکی معنا پیدا کرده و مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که شما روش های پیش پا افتاده و قدیمی را برای تبلیغات پیامکی در نظر داشته باشید، این فرایند بسیار زمان بر و خسته کننده خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود از پنل های پیامکی برای این کار استفاده کنید. به احتمال زیاد شما تجربه کار با پنل های ایمیل را دارید. باید گفت پنل های پیامکی نیز مانند پنل های ایمیل عمل کرده و شباهت زیادی به آنها دارند. در این مقاله قصد داریم به اهمیت استفاده از اس ام اس مارکتینگ و پنل های پیامکی بپردازیم. همچنین به مزایایی که این روش تبلیغاتی می تواند داشته باشد اشاره کرده و شما را با بهترین پنل پیامکی ویژه برای اس ام اس مارکتینگ آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از اس ام اس مارکتینگ

امروزه تأثیر تبلیغات بر کسب و کارها و مزیت‌های فراوانی که می تواند داشته باشد؛ برای هیچ کس پوشیده نیست. در میان انواع روش های تبلیغاتی مانند تبلیغات کاغذی، بنری، اینترنتی و… اس ام اس مارکتینگ جایگاه ویژه ای دارد. این روش یک تبلیغات آفلاین به حساب می آید و با صرف کمترین هزینه می توان از آن برای تبلیغ کسب و کارها، استفاده نمود. در این روش، با ارسال مستقیم پیامک های تبلیغاتی، امکان معرفی محصولات و خدمات میسر می باشد.

اس ام اس مارکتینگ

مزایای اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ می تواند مسیری مناسب برای اوج گرفتن کسب و کارهای شما باشد. مسیری که شاید موفقیت به وسیله آن شما را نیز شگفت زده کند. اگر شما قصد استفاده از این روش را دارید؛ به راحتی می توانید با ثبت نام در سایت مرکز پیامکی ، اقدام به دریافت پنل کاربری یا نمایندگی خود کرده و شاهد پیشرفت کسب و کار خود باشید. در ادامه مقاله قصد داریم؛ به چندین مورد از مزایای اس ام اس مارکتینگ اشاره کنیم؛ تا شما هم با این روش جذاب و مقرون به صرفه آشنا شوید.

این مزایا عبارت‌اند از:

  • بازده تبلیغاتی بسیار بالا
  • سرعت تأثیر گذاری بالای آن
  • آفلاین بودن و بی نیازی آن به شبکه اینترنتی
  • مقرون به صرفه بودن
  • آسان بودن به کارگیری این روش
  • سطح پوشش بسیار زیاد
  • امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به گسترة زیادی از افراد
  • امکان ارسال پیامک به جامع هدف خاص خود (جنسیت، سن، شغل و…)
  • امکان ارسال پیامک کشوری، استانی، شهری، منطقه ای، محله ای، …
  • امکان ارسال به بانک مشاغل در کشور

پنل اس ام اس چیست؟

در بررسی اس ام اس مارکتینگ، مطالبی را در مورد پنل اس ام اس مورد بررسی قرار می دهیم. پنل اس ام اس به نرم افزاری گفته می شود که تحت شبکه‌های اینترنتی و توسط مرورگرهای وب قابل‌اجرا و استفاده می باشد. در این پنل‌ها شما قادر خواهید بود؛ پیامک های انبوهی را برای لیستی از افراد یک کشور، استان یا یک منطقه مشخص ارسال کنید. این پیامک ها محتوای تبلیغاتی، خدماتی و یا یک پیام اطلاع رسانی داشته و با سرعتی بسیار بالا و همچنین در یک بازه زمانی بسیار کوتاه ارسال می شوند.

لازم به ذکر است که این نرم‌افزارها، برای سیستم عامل های گوناگون و پلتفرم های مختلف با امکانات خاص طراحی می شوند و معمولا برای استفاده از تمامی آن ها به یک شبکه اینترنتی فعال نیازمند هستیم. در سامانه های پیامکی امکان اینکه پیامک های خود را بر افرادی با سنین مشخص ارسال کنید، وجود دارد. برای مثال اگر شما مدیریت یک فروشگاه با محصولات مربوط به رده سنی جوانان را برعهده داشته باشید؛ می توانید محدوده سنی مورد نظر خود را تعیین کرده و پیام های تبلیغاتی را فقط به این گروه سنی ارسال کنید. حتی شما می توانید پیامک های خود را براساس تفکیک جنسیتی  نیز طبقه بندی کنید.

اس ام اس مارکتینگ

امکانات و خدمات سامانه پنل پیامک

سامانه پنل پیامک در اس ام اس مارکتینگ چه نقشی دارد؟ سامانه پنل پیامک علاوه بر امکاناتی مانند، ارسال انبوه پیام، سرعت بالا، مقرون به صرفه بودن آن و … دارای قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز می باشد. درصورتی که کنجکاو هستید که با امکانات و قابلیت های یک سامانه بیشتر آشنا شوید. ادامه این مقاله را از دست ندهید.

از جمله امکاناتی که سامانه های پنل پیامکی در اختیار ما قرار می دهند می توان موارد زیر را نام برد:

  • ارسال و دریافت اس ام اس
  • گزارش وضعیت پیامک ها
  • ارسال BTS ( قابلیت ارسال پیامک ها به یک منطقه مشخص )
  • ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت
  • ارسال بر اساس انتخاب موقعیت شغلی
  • و…

یکی از قابلیت های جالبی که می توانیم به آن اشاره کنیم، این است که اگر شماره های تلفن شما در این پنل محدود باشد، شما با سامانه پنل پیامک به راحتی می توانید به گستره ای از شماره تلفن ها برای ارسال پیامک های خود دسترسی داشته باشید. در این پنل ها شماره تلفن های آماده برای استفاده تعبیه شده است. اگر شما نیز جزو آن دسته از مدیرانی هستید؛ که به تازگی کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید و با مشتریان و متقاضیان کمتری روبرو هستید؛ از مزیت پنل های پیامکی غافل نباشید. پنل های پیامکی معمولا با قابلیت دریافت اس ام اس مشتریان طراحی می شوند. در این پنل ها مشابه پنل های ایمیل یک بخشی با عنوان Inbox برای دریافت و مدیریت پیامک ها در نظر گرفته شده است.

اس ام اس مارکتینگ

ویژگی پنل پیامکی خوب

حال که با سامانه پنل پیامک و امکانات مربوط به آن آشنا شدید، اگر شما قصد خرید یک پنل اس ام اس خوب را دارید؛ لازم است به بررسی یک سری از المان ها و ویژگی ها به منظور انتخاب یک پنل خوب بپردازید. شما باید با نشانه های یک سامانه پیامکی خوب که مناسب کسب و کارتان است، آشنا شوید. توجه به المان های زیر جهت انتخاب پنل اس ام اس مناسب ضروری می باشد:

  • سرعت ارسال و دریافت پیامک ها و همچنین سرعت انجام قابلیت هایی که برای کاربران در نظر گرفته می شود، باید قابل قبول باشد.
  • کار با پنل مدیریتی پیچیده و زمان گیر نباشد.
  • میزان امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد، کارساز باشد.
  • هزینه اشتراکی و پلن های با قیمت مناسبی داشته باشد.
  • دارای تنظیمات ویژه متناسب با نوع سیستم باشد
  • عملکرد های بدون خطا و بدون باگ داشته باشد.
  • گستره لیست شماره های تلفنی بیشتری داشته باشد.

یک پنل پیامکی خوب، پل ارتباطی مطلوبی میان شما و مخاطبانتان برقرار می کند که می توانید کارایی اس ام اس مارکتینگ را افزایش دهد. برای مثال شما می توانید به اجرا و برگزاری مسابقات پیامکی برای مخاطبان خود بپردازید و از این طریق توجه آنها را به سوی کسب و کار خود جلب کنید.

بهره مندی از خدمات اس ام اس مارکتینگ

در صورتی که دیدگاه شما برای استفاده از این روش مثبت باشد و خواستار امتحان و تست کردن قابلیت های روش اس ام اس مارکتینگ باشید. اولین سوالی که می تواند برای شما به وجود آید، این است که کدام سامانه پیامکی را برای به کار گرفتن این روش استفاده کنم؟ کدام سامانه پیامکی مقرون به صرفه بوده و بازده بیشتری می تواند داشته باشد؟ پیشنهاد ما این است حتماً از مزیت سامانه مرکز پیامکی ارائه شده توسط ما بهره مند باشید. خدماتی که سامانه مرکز پیامکی برای شما در نظر گرفته، شامل موارد زیر است:

  • مشاوره کاملاً رایگان جهت انتخاب پنل خوب متناسب با کسب و کار خودتان
  • مقرون به صرفه بودن و پلن های قیمتی بسیار مناسب
  • پشتیبانی آنلاین کارشناسان
  • خدمات پس از دریافت و فعال کردن پنل پیامکی
  • قابلیت ها و امکانات متفاوت پنل مرکز پیامکی
  • در نظر گرفتن خطوط اختصاصی رایگان برای کاربران
  • راهنمایی کاربران در امور مدیریتی پنل پیامکی
  • و …

هرآنچه را که از یک پنل پیامکی خوب، انتظار دارید؛ سامانه مرکز پیامکی در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می توانید با ثبت نام در سایت مرکز پیامکی اقدام به دریافت پنل پیامک خود در کمتر از یک دقیقه نمایید.

باید و نبایدهایی در اس ام اس مارکتینگ

جمع بندی

اس ام اس مارکتینگ از جمله روش های تبلیغاتی کارساز می باشد که به خاطر مزایایی که در طول سالیان سال داشته، مورد استقبال بسیاری از فروشگاه ها، مدیران شرکت ها، سازمان ها و … قرار گرفته است. در واقع این روش، یک سرمایه گذاری مطمئن، با ریسک بسیار پایین است که می تواند عامل رشد و رونق بسیاری از کسب و کارها باشد. پنل اس ام اس از جمله روش هایی محسوب می شود که شرایط بهره مندی از مزیت اس ام اس مارکتینگ را برای ما بهبود بخشیده است. این پنل می تواند در انجام هر چه سریع‌تر و آسان تر تبلیغات پیامکی مفید باشد. استفاده از این روش با به کار گرفتن پنل های پیامکی برای هر کسب و کاری یک امری ضروری محسوب می شود. اگر شما نیز به دنبال رونق کسب و کار خود هستید؛ پنل پیامکی، روشی مقرون به صرفه و مطمئن برای کسب و کار می باشد. به منظور دریافت اطلاعات لازم در مورد پنل های پیامکی و به کارگیری آنها می توانید هم اکنون با ما به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی پنل پیامک در تماس باشید و راهنمایی کامل دریافت کنید. ما اینجا هستیم تا شما به آسانی، به سود بیشتری در کسب و کار خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.